Supportmedewerker ICT eerstelijns

Emma Solutions is al meer dan 20 jaar hét gespecialiseerde automatisering en IT-bedrijf uit Den Bosch. Het is onze missie van om de automatisering en innovatie in de regio Den Bosch naar een hoger niveau te tillen. Dit doen we door als IT bedrijf de zorgen bij onze klanten over hun automatisering weg te nemen. Waarom? Zodat de klant zich kan richten op zijn kerncompetenties, op datgene waar zij goed in zijn. Zo hebben zij de vrijheid van geest én de tijd om te innoveren.

Binnen onze organisatie heerst een open cultuur en kom je te werken in een ambitieus team waarbij je als supportmedewerker ICT veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt. Daarnaast krijg je ruimte voor ontwikkeling- en opleidingsmogelijkheden, zowel technisch als persoonlijk. Als we op kantoor zijn lunchen we samen, we sporten een keer in de week samen en om de week is er een fijne stoelmassage. We doen er alles aan om een fijne werkplek te creëren. Emma Solutions heeft een mooi en divers klant portfolio en zijn trotse sponsor van FC Den Bosch.

Functie

Als supportmedewerker ICT ben je communicatief vaardig en ga je klantgericht te werk. Je biedt ondersteuning en je bent verantwoordelijk voor 1ste lijns incidenten en vraagstukken. Daarnaast ben je continu bezig met het optimaliseren van de processen aan de hand van de wensen en eisen van de klant. Als supportmedewerker ICT kun je complexe zaken op een begrijpelijke manier overbrengen en stop je niet voordat het incident is opgelost. Je werkt voornamelijk vanuit ons kantoor in Den Bosch.

Naast dat je onderdeel bent van het team, werk je ook regelmatig mee aan projecten. We zijn op zoek naar een collega die proactief problemen oppakt en net dat stapje extra zet voor zijn/haar collega’s en onze klanten.

Gevraagd profiel

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 3 ICT-opleiding.
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent sociaal en hebt goede communicatieve skills.
  • Netwerkkennis is een pre.
  • Je hebt affiniteit met hardware (laptops en pc’s).
  • Je hebt een gedegen kennis van Windows Servers, Active Directory, Netwerken.
  • Je hebt een gedegen kennis van Office 365 en Exchange.
  • Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan.
  • Het oplossen van problemen en vaststellen van prioriteiten.

Arbeidsvoorwaarden

Naast een interessante functie met een grote verantwoordelijkheid, volgen ook goede secundaire voorwaarden, te weten:

  • Een dienstverband van 40 uur per week.
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur en 8% vakantiegeld.
  • Goede pensioenregeling.
  • Doorgroeimogelijkheden, hier krijg je de kans om jezelf zowel op persoonlijk als op technisch vlak verder te ontwikkelen.
  • Goede koffie.
  • Leuke uitjes samen met je collega’s.
  • Alle benodigdheden om je werk zo optimaal uit te voeren.
Meer info of solliciteren? Lef Recruitment
Deze website gebruikt cookies